یکی دیگر از ماشین آلات گروه صنعتی فوم صنعت  ساخت وطراحی دستگاه اسپری فوم پاششی پلی یورتان می باشد .

فوم اسپری پلی یورتان (SPF) توسط مجموعه پیوسته ای از تجهیزات تجاری اعمال و اجرا می شود و می بایست توسط اپراتورها و پیمانکاران باتجربه و آموزش دیده اجرا گردد. فوم اسپری پلی یورتان در مقیاس ها و کاربردهای کوچک تر توسط مواد بسته بندی شده در قوطی های حلبی افشانگر که تحت فشار پرشده اند، مورد استفاده قرار می گیرد.

رزین پلی ال و ماده ایزوسیانات بصورت معمول در بشکه های ۲۲۰ لیتری بسته بندی و فروخته می شوند و برای اینکه در دستگاه های اسپری پلی یورتان مورد استفاده واقع شوند می بایست توسط پمپ های مخصوصی که پمپ های انتقال نامیده می شوند به درون تانک های ایزو و پلی ال دستگاه منتقل می شوند.

تجهیزات عمومی اسپری فوم پلی یورتان برای هر کدام از اجزای فوم اسپری پلی یورتان (پلی ال و ایزوسیانات) پمپ مخصوصی را استفاده می کنند، مواد در درون مخازن دستگاه گرم شده و توسط لوله های دارای سیستم گرمایش با نسبت ترکیب ۱ به ۱ به گان (تفنگ) اسپری کننده منتقل می شوند. دو جزء فوم پلی یورتان تا لحظه تماس در تفنگ اسپری کننده جدا از هم نگه داشته می شوند و هنگام رسیدن به گان اسپری کننده با هم میکس شده و با سرعت زیاد بر سطح مورد نظر اعمال می شوند.

1512472493318

برای اطلاعات بیشتر در خصوص دستگاه های تزریق اسپری فوم پاششی (پلی یورتان) با ما تماس بگیرید .

رش-البولي-يوريثان-فوم-2-01[1]photo_magic_۲۰۱۸۰۴۲۳_۲۳۱۶۳۲-01

 

 

 

 

 

 

 

درباره foam-admin

سازنده و طراح ماشین آلات تزریق فوم هایپرشر ولوپرشردر سطح کشور با بهره گیری ازقطعات روز دنیا ومهندسی معکوس .

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *