سرویس ونگهداری 

سرویس ونگهداری تمامی خطوط تزریق فوم 

IMG_۲۰۱۸۰۷۱۸_۲۳۱۰۳۷-01

یکی از خدمات گسترده شرکت مهرآوران نگین سرویس ونگهداری کلیه تجهیزات و دستگاه ها می باشد .در این راستا هیچ سیستم ویامکانیزمی وجود ندارد که نیازمند سرویس و نگهداری و بازبینی دوره ای نباشد به ویژه سیستم هایی که ایمنی آنها نقش اساسی در عملکرد کلی سیستم ایفا می نماید و خرابی آنها باعث خطرات احتمالی جانی می گردد. از اینرو اهمیت سرویس و نگهداری قطعات کمتر از اهمیت نصب آن نبوده و قطعات می بایست بطور منظم توسط اشخاص متخصص تحت بازرسی منظم قرار گیرداز این رو این گروه صنعتی خدمات خود را به شکل ذیل اعلام می نماید.

نصب وراه اندازی :

کلیه ماشین آلات این گروه صنعتی بدون هیچ گونه محدودیت راه اندازی وآموزش سرویس و نگهداری اصولی برپایه استاندارد های تولیدی وسرویس های دوره ای در هر نقطه از کشور وخارج از کشور توسط نیروهای مجرب این گروه صنعتی  صورت می پذیرد .

گارانتی وخدمات پس از فروش:
تمامی ماشین آلات  گروه صنعتی مهرآوران نگین دارای برگه گارانتی بدون قید وشرط کتبی به مدت یک سال شامل تامین، تعمیر و نگهداری قطعات و خدمات پس از فروش به مدت ده سال می باشد.

از این رو تلاش این گروه صنعتی برای نداووم و پیشبرد وکیفیت در زمینه تولید در کنار مشتریان گرانقدر می باشد .benefit-of-CNC-machining-services-in-china-017fb9bd-01

درباره foam-admin

سازنده و طراح ماشین آلات تزریق فوم هایپرشر ولوپرشردر سطح کشور با بهره گیری ازقطعات روز دنیا ومهندسی معکوس .

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *